New Yorgi ISCP kunstnikuresidentuuri rahvusvahelise žürii liikmed
Kari Conte Natalie Bell John Riepenhoff Karin Laansoo Miguel Amado
Kari Conte
Kari Conte on 2010. aastast töötanud New Yorgis ISCP residentuuriprogrammi ja näituste juhatajana. Kari viib läbi ISCP residentuuri-, näituste- ja publikuprogramme, tehes igal aastal koostööd enam kui 100 kunstnikuga. Viimaste kureeritud isikunäituste hulka kuuluvad Jennifer Tee, Eva Kot’átková ja Richard Ibghy & Marilou Lemmensi näituseprojektid ning grupinäitused ‘Concrete Truth: Art and the Documentary’, ‘The Animal Mirror’ ja ‘Aqueous Earth’. Muu hulgas on ta kureerinud näituseid ka Aichi triennaalile ja Performa biennaalile. Kirjutajana on ta huvitatud kunsti ja poliitika ristumiskohast ning institutsionaalsetest- ja näituseajalugudest. Temalt on ilmunud ‘Seven Work Ballets’, kunstnik Mierle Laderman Ukelese esimene monograafia (Sternberg Press, 2016), ning ta on teinud kaastööd mitmetele teistele raamatutele ja ajakirjadele. Lähiajal ilmuvate trükiste hulka kuuluvad ‘Localizing the Contemporary’ (JRP|Ringier, Šveits) ja ‘Socially Engaged Art: A New Wave of Art for Social Change’ (Film Art Inc., Jaapan). Enne ISCP-ga liitumist elas ta Londonis, kus töötas Whitechapel galeriis ja lõpetas Londoni Kuninglikus Kunstikolledžis kaasaegse kunsti kureerimise eriala magistriõppe.
Natalie Bell
Natalie Bell on kaaskuraator New Yorgi Uues Muuseumis, kus ta on kureerinud ja kaaskureerinud isikunäituseid sellistele kunstnikele nagu Jonathas de Andrade, Anna Boghiguian, Elaine Cameron-Weir, Mariana Castillo-Deball, Aslı Çavuşoğlu, Dan Herschlein, Marguerite Humeau, Kahlil Joseph, Hiwa K, Albert Oehlen, Naufus Ramírez-Figueroa, Barbara Rossi, Anri Sala, Andra Ursuta ja Lynette Yiadom-Boakye. Samas muuseumis on ta kaaskureerinud mitmeid suuremaid grupinäituseid, näiteks ‘Trigger: Gender as a Tool and a Weapon’, ‘The Keeper’ ja ‘Here and Elsewhere’. Enne Uues Muuseumis tööle asumist oli ta kuraatori assistent 55. Veneetsia biennaali rahvusvahelisel näitusel ‘Entsüklopeediline palee’ 2013. aastal.
John Riepenhoff
John Riepenhoff on kuraator ja Milwaukee Green galerii kaasomanik, Milwaukee International ja Dark Fair nimeliste kunstimesside kaasorganiseerija, kunstiliste platvormide leiutaja ja toiduideede väljamõtleja. Tema viimased näitused ja kuraatoriprojektid on toimunud New Yorgis, Londonis ja mitmetes erinevates Ameerika Ühendriikide linnades. Ta viib läbi John Riepenhoff Experience programmi erinevates paikades üle maailma, viimati Los Angelese Night galeriis ja Misako & Rosen galeriis Tokyos. 2015. aastal valiti Riepenhoff Milwaukee Art Board’i aasta kunstnikuks, ta on Friends of the Blue Dress Park’i juhatuses, asutas Milwaukee esimese õllekapitali kunstnike algatatud organisatsioonide jaoks, juhib Milwaukees The Open programmiplatvormis toiduga seotud üritustesarja The Oven ja on Riverwest raadio juhatuses.
Karin Laansoo
Karin Laansoo on Eesti Kaasaegse Kunsti Arenduskeskuse (EKKAK) ja Outset Eesti direktor. Peale magistrikraadi kaitsmist Eesti Kunstiakadeemia Kunstiteaduse Instituudis töötas ta galerii juhatajana Tallinnas ja New Yorgis. 2008-2013 aastani oli Karin PointB nimelise rahvusvahelise kunstnike residentuuri direktor New Yorgis. Ta on kureerinud arvukalt näitusi ja projekte nii Ameerika Ühendriikides kui Euroopas ning kirjutanud raamatu “22+ Noored Eesti kunstnikud” (2005). 2013. aastal tunnustas Eesti Välisministeerium Karin Laansood Eesti kaasaegse kultuuri tutvustamise eest New Yorgis. 2018. aastal võttis Karin koos kolleeg Kadri Laasiga vastu 2017. aasta Eesti Kultuurkapitali kujutava ja rakenduskunsti sihtkapitali aastapreemia EKKAKi viljaka juhtimise ning paljude Eesti kunsti rahvusvahelistumisele kaasa aidanud projektide algatamise ja elluviimise eest.
Miguel Amado
Miguel Amado on kuraator, teadur ja kriitik. Ta on Iiri organisatsiooni Cork Printmakers direktor. Amado oli 2013. aasta Veneetsia biennaali Portugali paviljoni kuraator ning ta on kureerinud näituseid Middlesbroughi kaasaegse kunsti instituudis Inglismaal, Tate St Ives’is Inglismaal, Abronsi kunstikeskuses New Yorgis, Lissaboni PLMJ Foundation’is ja Coimbra visuaalkunsti keskuses Portugalis. Ta on kuraatorina osalenud New Yorgi Uue Muuseumi Rhizome’i ja Independent Curators International programmis ning ISCP residentuuriprogrammis New Yorgis. Vabakutselisena on ta kureerinud erinevaid näituseid, projekte ja sündmuseid: Art Projects Londoni kunstimessil, Foro Arte Caceres Hispaanias, apexart New Yorgis, Berardo Kogu Muuseum Lissabonis, Frieze Projects Frieze Londoni raames, ARCO Madrid/Lissabon. Amadol on magistrikraad kaasaegse kunsti kureerimises Londoni Kuninglikust Kunstikolledžist.